mandag den 18. juni 2012

Sommerhuset



Min faster, hendes mand og min fætter og kusine har så længe jeg kan huske boet i USA. Hver sommer har de så boet i Danmark, i et sommerhus. Men nu skal de flytte til Danmark. Min faster, fætter og de to hunde kom til Danmark en gang i sidste uge, og det kan virkelig meget bag på os. Min bror og jeg fik det at vide morgenen til den dag de ville komme hjem, og da vi senere fortalte det til mine forældre troede de ikke rigtig på det(HAHA). I fredags tog min mor og jeg så hjem til dem og hilste. Helt mærkeligt at have dem i Danmark. (Min kusine og hendes far kommer først til Danmark engang i Juli)

Hele dagen i går var vi så ude i deres sommerhus. Det var helt vildt hyggeligt. Men jeg savnede at min kusine havde været der.

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar