torsdag den 28. juni 2012

Lige nu

Lige nu sidder jeg og slapper af med en halv kop kaffe og god musik, efter at have været en tur i køkkenet. Jeg havde nemlig bestemt mig for at lave en dessert til mig selv(HAHA) Så ja... Jeg ville bare improvisere med noget æg, sukker og mælk på en pande... Først skulle jeg slå mit æg ud, men det gik lidt for voldsomt, så hele ægget endte på gulvet. Andet 'slå-æg-ud'-forsøg gik fremragende... Og hele ægget røg lige ned i skålen. Så skulle jeg have sukker i... Da jeg skulle tage sukkerposen op af skuffen, tabte jeg den og der røg sukker ud(Skal nok lige gå ud og støvsuge skuffen, ups) Sidste ingredins: mælk, hældte jeg bare i uden, at spilde eller noget. Da alt ruskemsnusken var pisket godt sammen, hældte jeg det på panden... Og det brændte IKKE på, hvilket jeg er meget taknemmelig for. (Jeg brænder alt på normalt...)
Da min dessert så var færdig lignede det en stor bussemand, og efter 3 STORE skefulde, måtte jeg indrømme overfor mig selv at det smagte hæsligt, og gik så ud og smed det ud...

Men nu vil jeg altså lige gå ud og støvsuge skuffen og vaske mine hænder, som lugter lidt af æg(fordi jeg prøvede at samle det spildte æg op med hænderne...)

Engang troede jeg at det var nemt at lave mad... Men det er det altså ikke.

I morgen tager jeg til Jylland i noget der ligner en uge; Først til noget korstævne og så hjem til min mormor.

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar