onsdag den 27. juni 2012

Cafe-shoppe-farvel-hygge







I dag efter skoleudflugt(på Sorø Gymnastik Efterskole, hvor vi blev vist rundt, hoppede på trampolin og spillede fodbold) tog jeg med Patricia og Camilla til Slagelse, for at holde farvel-cafe-shoppe-hygge for Patricia, fordi hun skal på efterskole efter sommerferien!

Jeg fik købt 2 sorte samsøe samsøe t-shirts(De var lidt en før-fødselsdagsgave fra Camilla, fordi hun er i London på min fødselsdag), En skjorte, t-shirt, top og hat fra H&M.

Da vi var ved at skulle hjem, kom jeg i tanke om hvor meget, at jeg egentlig mangler bukser... (Fed information... Men egentlig mest en note til mig selv...)

Det kan være at jeg i dag eller i morgen får nogle billeder ind fra Camillas fødselsdag, skal bare lige spørge min mor om jeg må logge ind på hendes Facebook på min computer!

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar