tirsdag den 20. marts 2012

forår



Sneen smeltede væk for et par uger siden. Den smeltede væk til næste gang den kommer. Måske springer den over til næste vinter. Måske kommer det endnu engang bag på os. Nu solen er begyndt at titte frem, og dagene bliver gradvist længere og lysere. Jeg har så meget inde i mit hovede, flere tanker end jeg kan holde styr på. Men det der fylder mest er de smukke ord som jeg gentager og gentager og gentager. Ligemeget hvor meget jeg øver dem, kan jeg hverken få dem sagt eller skrevet ned. Og det er som om at jeg aldrig bliver hverken helt eller halvt færdigt med noget. Det er som om der mangler noget.

Min seng er blevet flyttet, hen i krogen af mit værelse. Førhen kunne jeg ligge og smile til stjernerne, før jeg lagde mig til at sove. Jeg kunne vågne op midt om natten, på grund af at månens skin ramte mig. Det savner jeg engang i mellem.

I dag forstuvede jeg min finger, den er helt hævet og kan hverken bøjes eller strækkes. Det betyder at jeg hverken kan spille guitar, skrive, sætte hår, tegne eller bære og løfte ting der vejer noget. Heldigvis fejler delen af mig der tænker, drømmer, snakker i telefon og tager billeder ikke noget. Og jeg klarer da de fleste ting næsten uden problemer.

På trods af månen og stjernerne der på mystisk vis er forvundet og en forstuvet finger nyder jeg foråret. 
Gør I?

2 kommentarer:

  1. Forår <333

    kys - frastokholmtilvirum.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Undskyld mig, hvis du har sådan en dårlig mening, kan du så ikke bare lade vær, med at kigge, være fast læsere, eller læse min blog. Jeg syntes det er træls med sådan en som dig, som har en blog med over 200 læsere, skal skrive sådan. Og hvis du syntes min blog er nederen, SÅ SKRID!
    Og dit nohate, stop det op i røven!

    SvarSlet